2014. december 11., csütörtök

8.rész - Testközelből







8.rész - Testközelből

Az előző rész folytatása:

 

Miután megvolt a randi horgászás Dai és Jaminah között Dai kicsit kertészkedett. Jó sokat nőttek a növények az második rész óta. 



Jodie iszogatott kicsit ,és gondolkodott hogy mi lesz ha esetleg most kiesik.


 
Jodie - Már a beszavazóban eléggé ideges voltam ,hogy egyáltalán eljussak ide a Sims Villa nagyon fontos nekem. Néztem az előző évadokat is és mindig arra gondoltam. Ez aztán az amit akarok. Egy híres sim lenni az emberek világában és igazán részt venni egy játékban. Remélem meg is tudom nyerni ,hisz hihetetlen hogy eljutottam már idáig is.


A többség elütötte az időd ,hisz feszült volt a hangulat a dzsungel táborában.

 

 Ez után történt egy nagyon érdekes dolog. A Sims Villa 6 lakó szembesültek azzal hogy mi lesz a következő évada a Sims Villának és érája a szörnyű horror lesz.




Sokkoló lehetett. Persze a lakók megszerkesztették hogy hamarosan vége a játéknak. A sírkő és a szellem törpe szimbolikusan utal ,mint egy szobor mivel az is ,hogy mi következik. A hangulatot máris megadja mind ez, és ez csak a 0,01%-annak ami lesz a Sims Villa 7-ben. 2015 első Sims Villája lesz még nyár előtt.  Nézzétek meg a promo videónkat:




Vissza térve a  lakók még egy nagy meglepetést kaptak:





Persze! A nyeremény testközelből. Azt hogy ezt ki kapja meg arról ti döntötök.




A pénz egy olyan dolog amiből mindenkiből kihozza a maximumot. Dai egyből indult pontokat szeretni edzéssel. Mivel tudja hogy fényévekre le van maradva a többiektől. De ugye még nem tudjuk ma este ki csattog haza.


Jaminah és Primrose egy jót ebédelt a pénz láttán. Mind a két lány inspirált lett a pénz miatt.


Jaminah úgy döntött kifekszik a padra >.<



Dai valamiért a randi után nem nagyon foglalkozott Jaminahval. De minél inkább Primrossal. Lehet egy taktika volt végig Daitól ez a szerelem kereső dolog? Minden esetre ha igen akkor jól sikerült ,mert Prim eléggé elpirosodott a Daival való beszélgetéstől.

Prim - Remélem mi ketten leszünk ott a finisben. Nem akarok Jodie ellen harcolni.
Dai - Én is remélem hogy veled kerülök össze a finisben :*


Jaminah - Nem gondoltam volna soha hogy eljutok idáig. Mikor jelentkeztem azt hittem hogy nem jutok tovább a beszavazókon ,de így is egy jó muri lesz. De azt hogy bejutottam a legjobb dolog ami történhetett velem. Soha nem fogom tudni megköszönni eléggé ,hogy eljutottam idáig ,de szeretnék ott lenni a fináléban és még jobban győztesként állni a dobogón. Már csak Prim-en és a legnagyobb falaton Jodie-n kell át lépnem. Szerintem ma Dai esik ki akármennyire is érzem a vonzalmat felé ez egy játék és szerintem nem nyerhet.


Prim úszott egyet az eredményhirdetés előtt.

Zene aláfestés :3 :

Eljött az idő hogy megtudjuk ki hagyja el a Sims Villa 6 dzsungelét 5.-nek.


A kieső talán Primrose? Aki az elején nagyon ambiciózus volt. Ő volt az aki az elejétől fogva játszott. Talán neki érne véget ma ez a hosszú utazás?


Talán Dai? A skalpvadász? Aki már a dzsungel koronázatlan királya ,de még a trónt nem kaphatja meg hisz harcol érte még három nő. Talán ma az ő játéka ér véget ily hosszú idő után?


Talán Jaminah? Ki vicces öltözködésével ám ,de divatossal belopta magát mindenki szívébe? Vagy talán mégse? Daival megtalálta a közös hangot ,de szerintem nehezen térne innen haza. Ő lenne aki ma kiesik?


Talán Jodie? Aki mindenki megnevetettet vicces arckifejezéseivel, és keményen küzd azért hogy nyerjen. Ő kieshez? Nem! :  ) Ő az első a dzsungel pontok alapján. ÍGY MINDEN JODIE RAJONGÓ MEGNYUGODHAT! JODIE MÁR BIZTOSAN DÖNTŐS!

DE AKKOR LÁSSUK MI LETT A VÉGEREDMÉNY:




Szóval a kieső nem más lett ,mint Jaminah! A ti szavazataitok alapján. Búcsúnak Dai egy nagy csókot akart adni Jaminahnak.


De Jaminah már szállt fel a gépre. Szó szerinte faképnél hagyta Dait. A többi lánytól elköszönt majd elhagyta a dzsungelt. Úgy gondolom szép eredménnyel. 16 jelentkezőből idáig eljutni szerintem szép munka (y) Köszönöm a jelentkezést Zolikának.


Jodie boldogan pisilt.


Prim pedig még boldogabban baktatott vissza a medencéhez.

Nos, Köszönöm az eddigi 5 éves kitartásotokat és hogy itt vagytok nekem nézők és rajongók. Nélkületek nem lenne Sims Villa 6-7 és a jövő még előttünk áll. Remélem tetszett ez a rész is és készen álltok a finisre.

MOST!

Szavazhattok a bent maradt három simnek elég nagy előnyt. Valamelyik simnek összesen megszavazhattok +25 pontot hisz a következő részben az távozik akinek a legkevesebb dzsungel pontja lesz. 

Köszönöm hogy megnézted ^.  ^ Boldog születésnapot Sims Villa és jó magamnak is :  ) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése