2015. március 15., vasárnap

7.Rész - 5 Perces randik

 
 

7.rész - 5 Perces randik

Előző rész: ITT  

 
A mai rész kicsit eltérő lesz. A tegnapi 5.nap folytatása egy 5 perces randi program. Minden lány forog 5 perc ismerkedés után. 


 A lakók el is foglalták a helyeiket.

Archer és Heaven
Minho és Flame
Skyler és Cole
Black és Anna
Lea és Oscar
Bla bla bla semmi érdekes nem történt az első körben. Skyler és Cole között van egyfajta viszony inkább vonzalom ,de nem bontakozott ki. Flame és Minho vicces volt > . < Minho folyamatosan elbeszélt Flame mellet : D vagyis a felhőkből ez jött le.


Eljött az első fordulás.


Minho és Lea között a beszélgetés a képek szerint történt. Egyébként Minho folyamatosan a házsaságtörésről mesélt Leanak > . < 


Emlékeztek hogy Heaven vissza utasította Blacket? Hát most tárt karokkal fogadta a csókot : D Skyler pedig teljesen bele habarodott Archerbe. Mi lehetett az oka? A menő napszemcsi? Az izmok? Minden esetre Archer nem nagyon érdeklődik Skyler iránt > . <


Eljött a második forgás.


 A két szerelmes párból Oscar volt az aki kicsit flörtölt Heavennel. Lehet mégis törékeny a nemrég hűséget fogadott Lea és Oscar szerelmi köteléke?


A kövi fordulásnál már több dolog is történt.


Minho és Heaven között kialakult szintén valami. Ennek a játéknak a nyertese már tuti Heaven :D Flame viszont Blacket földre terítette egyetlen kis beszélgetéssel ultra féltékennyé tette Blacket ő pedig szuper szomorú lett > . <


Az utolsó forgásnál Flame neki esett Oscarnak : D Kicsit összevesztek. Lea pedig tanácsokat adott Blacknek hogy hogyan szedje össze magát. Igazából Flame csak edzési tanácsokat adott > . < és úgy látszik Black kövérnek érzi magát.

Véget ért a randi.


 Black - Sosem éreztem még ilyet. Mindig én vagyok akik felül kerekedik ,de most úgy érzem legyőztek. Flame annyival szebb és edzettebb mint én  :C


Flame - Jaj hát ez nagyon kircsi volt. Össze veszekedtem Oscarral, Blacket letaszítottam a kis trónjáról. Imádtam : ) Nem félek tőlük hiába hiszik hogy ők itt a nagyok. Archert mondanám a legnagyobbnak ,de szerintem egy gyenge ellen könnyű vissza térni. 


Black kisírta magát aztán felrázta magát a tükör előtt.


 Skyler - Sosem kellet srácért versenyeznek. Csak nem hiszi Archer hogy mert tetszik nekem majd harcolok is érte? Nem futok olyan kocsi után ami nem vesz fel.


 Heaven - Nagyon izgalmas volt eddig ez volt a legjobb időtöltés a villában. Majdnem mindenkivel sikerült kialakítani valamit még Oscarral is. Csak Lea meg ne tudja.


 Minho - Flametől félek egy kicsit ,de a többi csaj tökéletes volt. Anna titokban a szerelmem ,de csüüüü!!!!


Cole - Skyler nagyon cuki ,de akin megakadt a szemem és furi volt az Lea. Nem tudom mi lesz itt még várom a kiválasztást.


Köszönöm a figyelmet! Szavazatok! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése