2015. április 13., hétfő

16.Rész - 4.Kiválasztás


 

16.rész - 4.Kiválasztás

Előző rész: ITT  



A 10.nap reggelén Lea ébredt elsőnek és készített tojásrántottát reggelire a többieknek és magának is.



Szép lakoma is volt az utolsó hét lakó között.


 

 Viszont az ebéd nem tartott sokáig. Eljött a kiválasztás ideje ín már negyedik alkalommal történik meg és az eredmény igazán sokkoló:
.
.
.
.
.




Anna több mint 5 jellel az az szinte az egész villa Annát akarja kint látni.



Anna jól reagált és kihívta magával HEAVENT!



Oscar - Semmiképp nem akartam hogy Lea kiessen. De ezt sem akartam. Heaven így veszélyben van. Ezt nem akartam ,mert Anna és Heaven között nehéz választanom. Anna az egyik és utolsó barátom itt a villában akivel még néha beszélgetek.



Lea - Anna és Heaven is távol áll tőlem. Ezt bizonyították hogy nem mellém álltak a párbajnál és ezt soha nem fogom elfelejteni.



Anna - Mit is mondjak? Most meglátjuk mennyire vagyok erős és megérdemlem e hogy még itt legyek. Nagyon nagyon fáj már most a kiesés gondolata ,de remélem az erőmmel és a kampányaimmal a nézők okosan döntenek majd.



Skyler - Ez nem volt meglepő. Mondjam azt hogy "Huuu erre aztán senki sem számított". Pedig mindenki pontosan erre számított. Itt négy ember nem volt még párbajozni. Én, Flame és Anna és Heaven. Most ők jönnek. Remélem hogy a párbajukon kiderül végre hogy mit érnek ők az elmúlt tíz nap után.



Flame - Én kb így reagáltam: "Szent sz@r!". Majdnem mindenki Annára tette. Ez egy üzenet számomra. Azok jönnek akik még nem voltak kint. Ez azt jelenti hogy legközelebb én jövök. Azért szép hogy idáig kibírtam párbaj nélkül vagyis mégsem lehetek annyira rossz ember mint itt egyesek hisznek. 



Archer - Itt csak az játszott nálam hogy kivel mennyit beszélek, és taktikai szempontból mi lesz. Annával két sziánál többet nem nagyon beszéltünk csak az 5 perces randin. Ő még nem volt kint. Itt az idő.



Heaven - Hát ez szerintem egy borzalmas ötlet volt Anna számáról. Kivitt engem akivel szinte semmilyen szintű kapcsolata nem volt. Miért vitt ki? Mert ez volt az okos döntés. Megalkotja az ő elméleteit a miértre ,de igazából azért vitt ki engem ,mert fél. Nos, én nem félek!!!! Kiesek kiesek ,de harcoltam. Mindennél jobban várom már ezt a párbajt.



Ti jöttök : ) Mint mindig. Szavazzátok meg kinek kell következőként elhagynia a villát. Ne feledjétek hogy ez már a 16 . rész. Tizenöt résznyivel ha le vagy maradva mindenképp nézd vissza őket és csak utána döntsd. Van időd rá hétvégéig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése