2015. május 23., szombat

28.rész - FINÁLÉ! (Finálé - 2.Rész) (Évadzáró Epizód)




 

28.rész - FINÁLÉ! (Finálé - 2.Rész)

Előző rész : ITT 

Még mielőtt bármi is elkezdődne vagy megtudnál megszeretném köszönni annak a 10 embernek akik az elejétől kezdve részt vetek. Külön köszönet Martinnak, Barbinak, Zolinak, Bálintnak, Pammynak hogy folyamatosan aktívak voltak szinte minden nap az elmúlt három hónapban és együtt játszottunk : ) Köszönöm Gergőnek, Esztinek, Nitának, Dominiknak a részvételt szintén. Sajnálom hogy Picilány olyan korán kilépet,de neki is köszönöm hogy szerepelt a sime benne. Többetek vissza tér a Sims Villa 8-ba ,de sokatok nem. Találkozunk a Galaxysban majd : ) Viszont most Sims Villa 7 lezárás: 




 Folytatjuk a finálét onnan ahonnan abbamaradt. Most az utolsó két finalistán a sors.


 Mind a ketten beszédet tartottak. Elmondták hogy miért nekik kellene nyerni.


Nem titok a két lány nem épp a leghangosabb játékos volt. Ezért megkérdeztünk pár exet és kiesettet, hogy mit gondolnak, kinek szurkolnak.



 Oscar - Örülök hogy Lea kiesett, de igazándiból senkinek sem szurkolok. Úgy gondolom nagy hiba volt engem kiejteni a játékból. Még mutathattam volna sokkal többet.


 Heaven - Én személy szerint úgy gondolom, hogy Skyler egy olyan csaj aki csak azért van itt, mert nem különleges és küzdő egyéniség. Csak úgy van. Flame azért van itt, mert egy szellem. Egyiknek sem adnám a díjat. Aki itt bármit is csinált az én és Lea.


 Benett (Sims Villa 6 - SV6) - Hát én nem toom. A mi szériánk jobb volt, de Skyler csinos ebben a tüzes ruhában ;3 neki adnám a nyereményt : )


 Rosalia (SV4) - Nagyon aranyosak szerintem a lányok és nem értek egyet Heavennel. Flame az első nap bevetette magát és megmutatta mije van. Skyler bemutatta hogy hogyan lehet mindenkihez kedves lenni egy ilyen játékban. Számomra mind a ketten nyertesek.


 Archer (SV7) - Nehéz döntés, de Skyler mondom.


 Jaminah (SV6) -  A kis villa látogatásunk óta is gondolok erre a személyre. Nagyon aranyosnak gondolom őt, ez pedig egy vörös ördög Flame ^. ^


 April - Nagyon erős egyéniségek a lányok : ), de én nekem Flame szimpatikusabb.


 Anna - Számomra még mindig lehetetlen, hogy így kiestem, és hiányzik a fürdőszoba amit csak én használtam : C H szurkolni kell akkor mind a két lány. CSAK LÁSSUK MÁR!!!


 HÁT ELJÖTT AZ IDŐ! ITT A MEGVILÁGOSODÁS PILLANATA!!! KIDERÜL KI NYERI A JÁTÉKOT! ( Az a játékos kinek a sime nyer kinyomtatott oklevelet kap és még egyéb cuccokat) KIDERÜL KI AZ AKIT JOBBAN SZERETTETEK!
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




ITT AZ ALKALOM

.
.

..
.
.
.
.

.
.
.
.
.
..
.

.
.
.
HA EL SEM OLVASTAD AZ EDDIGI TÖRTÉNÉSEKET ÉS CSAK IDE TEKERTÉL UGORJ VISSZA ÉS OLVASD EL TISZTESSÉGESEN xDDDD
,
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
10




9





8




7




6





5









4







3






2






1




0
.


 SKYLER - BARBI LETT A NYERTES!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULÁLOK!!!!


 Azért ne felejtsük el a második helyezett sem FLAME - ZOLI : ) Gratulálunk hogy a 24 jelentkezőből te lettél a második és Skylernek hogy ő meg a győztes.


 Skyler az aki utoljára beveheti a villa falait.


 Elbúcsúzik a kávé főzőjétől ami a kedvenc és rutinos dolga volt reggelente.

 

Végül beáll a jövő körébe ahol végig nézi a hogy a villa szép lassan...elalszik....


 Többet senki sem alszik vagy csókolózik a hálóban.


Nincs több sütés, főzés, trécselés, kiválasztás.


 Anna többet nem fürdik a gyönyör fürdőben.


 A villa elalszik és elbúcsúzik tőletek.


Köszönöm minden egyes szavazónak, minden egyes nézőnek, résztvevőnek, támogatónak. Köszönöm a Sims-re fel! és Sims rajongói tábornak és minden Sims rajongó csoportoknak. Köszönöm azoknak kik szurkoltak és velünk tartottak az elmúlt fél évben és három hónapban. Örökre azért nem megyünk el..................
.......
......
...
..
.
Készítsétek a rakétákat ;3 Indulunk a labirintusba. Sims Villa 8 : ALL STARS (Labirintus) 
...HAMAROSAN...


14 visszatérő sim , egy új bolygó, egy labirintus, de csak egy csillag maradhat végül. Sims Villa 8 a nyáron. Több infó az évadról  itt:


http://simsvilla5.blogspot.hu/p/sims-villa-8.html
SIMS VILLA 8 COMING SOON ^. ^







2 megjegyzés:

  1. Szerintem minden rajongónak a nevében megköszönhetem ezt a csodás fél évet..:D ;)
    Epekedve várom a folytatást ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kinga!

      Nagyon örülök, hogy írtál = ) Én is várom hogy új történetet és új Sims Villát hozzak nektek. Köszönöm a szavaidat ^. ^

      Törlés