2015. június 5., péntek

SV8 1.Rész - Galaxisokon Túl

   


SIMS VILLA 8 : ALL STARS LABIRINTUS
1.RÉSZ - GALAXISOKON TÚL 




 Talán olyan érzés mintha csak tegnap lett volna, hogy véget ért a Horror Ház 12 lakójának kalandja mégis ,majd egy év telt már el az óta hogy Skyler elvitte a nyereményeket. Most viszont történelmi pillanat következik. A Sims Villa újra vissza tér, és most egy olyan évaddal amire senki sem gondolt. Vissza térnek a legjobbak. Ez az évad az eddigi legjobbakról szól.
 

Mielőtt bármi is történne minden versenyzőnek be kellet jelentkezni, egy meghallgatáson keresztül.


Primrose - A Sims Villa 6-ot megnyerni a minden volt. Hisz talán még sosem volt olyan évad ahol igazán kellet küzdeni. Igazi dicsőség volt, de most? Most nyerni itt azok között akik a legjobban az eddigi évadokból? Talán a mindent jelentené.


Skyler - Hihetetlen hogy szinte most léptem ki az ajtón a nyereménnyel, és máris itt vagyok. Rengeteg minden történt a Sims Villa 7 Horrorja óta. Külsőleg és belsőleg. Megtaláltam életem párját Ericet. Elég vicces történet majd elmesélem. Minden esettre százszázalékosan kész vagyok az új évadra. Nem tudom hogy fogom kibírni még Eric nélkül és ez egy igazi megpróbáltatás a kapcsolatunkban.


 Oscar - A kiesést feldolgozni elég nehéz volt akkoriban a Leás dolog miatt. Most viszont itt az én kis Andreám akivel eljegyeztük már egymást. Nehéz lesz így hogy van valakim, de vicceltek? Hát naná hogy vissza tértem ez a kedvenc játékom. Várom milyen lesz a "nagyok" között lenni. Ha engem kérdeztek a fél csapat luzerekből és nem nyertesekből áll.


 Hannah - Ohhh én istenem mi régen voltam már itt. Én vagyok itt a legrégibb. A második évad óta rengeteg felkérést kapok. Részt vettem egy Top Modell kereső showban is. Igazából blogolok Yvettel (A Sims Villa 2-ben Hannahnak a legjobb barátnője volt), és továbbra a második széria után is együtt vagyok Anthonyval (Anthony Hannah szerelme volt a Sims Villa 2-ben). Nehéz lesz ez így a kapcsolatunk most amúgy sem rózsás, de ez majd megedz minket, és remélem most idén nem csak második hanem első leszek.


Bence - Hogy mi történt velem? Hát igazából semmi elképzelhetetlen. Focizom, és modellkedem egyben edző vagyok. Bejártam a világot. Nincs barátnőm, mert én minden este más lányt viszek haza. Nincs rendszeres élet módom inkább csak napról napra élek, de itt lesz az ideje ezen változtatni ezért is tértem vissza. Érdekes milyen sokan jöttek az én szériámból (Sims Villa 3) vissza. Minden esetre a legjobbakat remélem.


Kagome -  Huh hát érdekes megint itt lenni. Azt hinné az ember, hogy sosem tér ide vissza, de hát... Várom milyen emberek igazából azok akiknek szurkoltam az elmúlt évadokban.


 Jodie - El sem hiszem. Ez tényleg megtörténik? Huh, de rég volt már hogy a dzsungel óriás levelei és állatai között beszéltem ki az érzéseimet. A második hely nem tett a padlóra inkább elgondolkodtatott. Viszont ez hogy vissza térhettem, ez valami csúcs. Várom mi lesz ez az évad, mert igazából fogalmam sincs, de ez a hely nagyon horrorisztikus....bár ezt a témát már elötték.
 

April - Érdekes, mintha tegnap lett volna hogy benyitottam a Sims Villa 5 kapuján. Mark itt van az évadomból, de mit tudjátok vele a kapcsolatom az évad után tönkre ment. Kint nem ment a kapcsolat. Vissza alakultam emberré, és már várom mi vár rám. Nincs senkim és igazán jóképű srácok jöttek erre az évadra.


 Jaminah - Ez teljesen egy őrület ! Carlos mikor megtudta teljesen kiakadt rám, hisz ő nem jutott be a Sims Villa 7-be viszont most együtt vagyunk és van egy kis éttermünk szóval igazából nincs gondom. A lényeg hogy most ne zúgjak el a végénél, de ha belegondolok kikkel van itt dolgom. Két nyertes Skyler és Prim. Egy nagyon híres Sims Villa játékos Hannah....brüüü szinte bele borzongok, de mindent megteszek.
 

Rosalia - A Sims Villa 4 egy olyan élmény volt, amit talán sosem felejt el az ember. Újságíró lettem és örömmel tölt el hogy még ma is felismernek itt ott. Az évadtól mit várok? Hogy mindenképpen a legjobbat mutassam magamból.

Mark - Érdekes hogy pont Aprilt tettétek be és nem Amandát aki megnyerte a Sims Villa 5-töt, de hát ha így akarjátok akkor jól van...... Csak nem értem April mivel add többet nektek, mint Amanda? Egyébként ezt ő sem érti és meg is van sértve. Örülök hogy itt lehetek, de nem értek egyet April visszatérésével.

Márió - Itt van Molly és azt kell mondjam ha ő nem lenne itt talán vissza sem térek. Emlékszem hogy együtt estünk ki a Sims Villa 3ból a vége felé. Nagyon nagy trauma volt akkoriban nagyobb súlya volt a kiesésnek, mert szinte mindenki tudta hogy ki az a Márió és Molly. Ebben az évadban el akarok jutni a legeslegvégéig.

Johnny -  Azt mondanám, hogy meglepet? Igen, nem gondoltam hogy ennyire jelentős voltam. Bár ott voltam a legeslegvégén mégsem én voltam a nyertes, de azért örültem. Itt van Molly, Bence, Márió szinte az egész Sims Villa 3 gárda. Várom mi lesz.


Molly - Sajnálom hogy nincs itt Stella (Sims Villa3-ban Molly legjobb barátnője) vele tutira megint élveznénk ezt a bandát. Főleg a snob nyerteseket és új évadosokat. A harmadik évad volt a leghíresebb Sims Villa évad szerintem, és nem túlzok a mi évadunk mindegyiket leverte.... nem is értem miért nem csak mi tértünk vissza ..hüm...  Már érdekel ki lesz az első kieső és hogy hol fogunk lakni...remélem nem itt : O 


 Itt volt az idő, hogy a 14 sztárcsemete megtudja hova is készülnek. Egy másik bolygón fog játszódni az évad. Azt nem tudják hogy és hogy jutnak oda. Nos, ez a vicces része a dolognak:


RAKÉTÁT kell építeniük.


Mindenki elfoglalja a kijelölt helyét és készíti csoportban az űrhajójukat. 


Skyler és Prim a két nyertes együtt dolgozott Jodie-val és Johnnyal aki látszatra, sőt nem csak látszatra semmit sem csinált :' D

  

A négy különleges lány Jaminah, April, Kagome, Rosalia volt még külön csapatban.


Oscar és Márió csatlakoztak Mollyhoz.


Bence és Márk pedig Hannahoz.



Végül megalakultak az űrhajók.


 Mindenki felöltötte az űr felszerelését, és indultak a másik bolygóra.




Szóval a 14 sztárcsemete megérkezett a Sims Villa 8 helyszínére ahonnan csak egy út vezet ki, és végül akkor is csak egy maradhat a legjobbak között is a legjobb. 

MÁR MOST DÖNTENETEK KELL! A KÉRDÉ AZ KI MENJEN ELSŐNEK HAZA! VIGYÁZZATOK ITT NEM ARRA KELL SZAVAZNI AKI A KEDVENC HANEM AKIT ELSŐNEK AKARSZ KINT LÁTNI!
Köszönöm az olvasást. = ) Remélem jó volt, és velünk maradtok ebben az évadban is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése