2015. június 7., vasárnap

SV8 2.Rész - A nagy vacsora

   


SIMS VILLA 8 : ALL STARS LABIRINTUS
2.RÉSZ -A NAGY VACSORA
ELŐZŐ RÉSZ : ITT


Az előző részben bemutatkoztak a régi múlt sztárjai, és együttes erővel űrhajókat építve elutaztak egy másik bolygóra, de fogalmuk sincs hova lyukadtak ki. Amint megérkeztek a hangosbemondó elmondta nekik hogy mi is a helyzet.


Hangszóró - Üdvözöllek benneteket a Labirintus bolygón. Ahol most vagytok az egy a több ezer labirintusból, de ezt az egyet most csak nektek terveztük. A játék első részében két csapatra lesztek osztva. Lesznek a zöldek és a kékek. A kékek a kék táborban, a zöldek a zöld táborban fognak táborozni a játék első szakaszában. A közösségi kunyhó mindenkinek bejárható kivéve a második emelet. A második emelet tiltott terület a játék első szakaszában. Használni lehet még a pincét, de tilos kimenni a labirintusba. Az elkövetkező hetekben a csapatok feladatokban mérkőznek meg, az erősebb csapat védett lesz, míg a vesztes csapatnak a tábortűznél ki kell szavazni valakit. Ne feledjétek hogy a csapat összetartó erejében rejlik a titok. Hozzátok ki a legjobbat magatokból. Jó játékot.



Ezek után a bemondó ketté választotta a sztárcsemetéket a két külön táborba.


A zöldek elfoglalták a zöld tábort.


A kékek a kéket.


A kék csapatnál Prim és Hannah egyből egymásra talált, nem is tudják miért, de valamiért úgy hozta hogy leültek egyszerre ehhez a piknik asztalhoz.

Hannah - Gratulálok a győzelmedhez a dzsungelben. Gondolom ez a környezet nem idegen számodra.
Prim - Köszönöm szépen. A te szériádat csak elvétve néztem, de te voltál a kedvencem Anthonyval. Még mindig együtt vagytok?
Hannah - Igen, úgy látszik hogy a mi szerelmünk örökre szól.


 A zöld csapatban is égtek az események. A két Sims Villa 4-es lányhoz csatlakozott Jodie.

Jodie - Mi az csajok? Ti már ismeritek egymást?
Rosalia - Igen, igazából egy szériából jöttünk.
Jodie - Tényleg? Ezt nem mondjátok komolyan? Hát ennek nagyon örülök. A negyedikből?
Kagome - Igen a fergeteges negyedikből.
Jodie - Huh, az az egyetlen évad amit szinte nem is láttam. Mesélnétek róla milyen volt?


Jodie - Mekkora nagy durranás lehetett az az évad ha senki sem emlékszik már rá? Minden esetre próbáltam kedves lenni, és nem azt mondani, hogy a mi szériánkra emlékeznek szinte a legtöbben. Kicsit idegesítenek az itteni viszonyok. Úgy érzem nem tartozóm sehova. Megvisel ez a környezet ami itt van.


 Közben a tűzhely körül már megalakult egy kis beszélgetős csoport a zöldeknél.

Oscar - Lea azt hitte, hogy velünk jöhet az évadban. Felhívott, és engem szidott, hogy mekkora egy tuskó vagyok, mert tönkre tettem a hírnevét. Meg hogy mit keresek itt mikor ő benne volt a fináléban .. nem is értettem.
Skyler - Ne is foglalkozz vele. Hisz tudod milyen egy dráma királynő volt.
Márió - Skyler milyen érzés volt megnyerni?
Skyler - Olyan volt, mint megnyerni az ötös lottót. Elképzeled milyen lenne, és aztán rá jössz sosem történhet meg. Aztán mikor megtörténik....nem hiszed el.
Mark - Huuuuuu de felcsigáztál kisanyám.


 De nem csak a zöld csapat tűzhelye körül alakult ki egy csevej party. A Sims Villa 3 veteránjai újra összejöttek.

Bence - Hihetetlen hogy újra itt vagyunk. Sosem képzeltem volna.
Molly - Mit mondana most Dya (A Sims Villa 3 beképzelt ribije) ha itt lenne?!
Johnny - *vékony hangon* Kössünk szövetséget? Mit szólsz? Miért nem szeretsz? Szerinted kövér vagyok? Rád teszem a jelem! Kint hagylak! ... *vissza váltott a saját hangjára* valami ilyesmi.

Bence és Molly jót nevettek ezen. A három jó barát újra együtt.

Molly - Azért egy kicsit hiányzik a rég múlt versengés. Ezek a mai bigék azt hiszik valami társkereső showban vannak.


Bence - Az itteni helyzetben kicsit szerencsétlen lehet hogy mi ennyire összeszokottak vagyunk. Főleg hogy egy csapatban vagyok a társaimmal kivéve Máriót mi együtt leszünk, mert rég óta ismerjük egymást és így nehezen fogunk másokkal barátkozni. Minden esetre, ha szövetség kell az már megvan. A mi szériánkban aki nem volt szövetségben halálra volt ítélve....szóval gondolom ez a taktika nem lehet olyan rossz.


A két külön April és Jaminah egymásra talált a kék csapat eldugott részén.

April - Azta de jó ez a ruci.
Jaminah - Köszi a tiéd is....egész..... aranyos ^  . ^
April - Kösz : $
Jaminah - Annyira sajnáltam mikor kiestél. De itt most vetélytársak vagyunk szóval nem fogom majd vissza magam.
April - Én sem : )


A sok lócsi fecsi folytatódott tovább a labirintus be lett lakva.


Prim és Kagome elmentek meglocsolni a házi szörnyet aki hamarosan ki fog nőni a kertben, és vigyázni kell majd rá vigyázva nehogy felfaljon.

Prim - Remélem nem fogja felfalni a társainkat.
Kagome - Ááá....csak nem. Szelíd állat ő csak nem szabad közel merészkedni hozzá.


 A versenyzők végül belakták a kunyhót is. Prim és Skyler a két nyertes most elsőnek döntötték el hogy egy jót beszélgetnek.

Prim - Igazán gratulálok nem volt semmi. Te is érezted a pillangókat?
Skyler - Pillangók? Ezer millió hangyát a bőröm alatt, kimászni próbálkozó Alient éreztem a hasamban... alig kaptam levegőt.
Prim - Azta!!! Huh...hát te aztán tényleg át élted.


Primrose - Többen azt gondolják, mert mi nyertünk mi elvisszük itt mindent, és mi vagyunk itt a legnagyobb csillagok. Ez nincs így. Bár Skyler lehet így gondol magára én messze nem. Megnyertem egy évadot, igen, de nem egy olimpiát. Szinte semmit nem tettem a hatodik szériában. Harcos voltam, de most lesz itt az idő. Most kell megmutatnom hogy olyanok ellen, mint Skyler is fel tudom venni a versenyt.


Skyler - Prim nagyon cuki lány. Úgy érzem kicsit tart tőlem, és meg is értem. Két nyertes egy helyen semmi jót nem jelent hisz mi úgy mond "egyenrangúak" vagyunk. Bármi történik én kiállok ellene, mert nem félek tőle. Viszont nem akarok kamikáze lenni, mert tudjuk hogy az semmi jóra nem vezet. Egyben nem akarom megtudni mi van a labirintuson kívül.



*Elnézés ezért a képért, de egy egy technikai hiba volt többet nem fordul elő*

Közben  a táncparkettet már el is foglalták. Oscar és Mark is egymásra talált, mint a két alfahím.

Oscar - Épp az esküvőt terveztük. Sokkoló volt otthagyni.
Márió - Az durva haver. Én nem tudtam volna otthagyni mindent, és így ide jönni. Főleg az előző évadban a megalázottságod...én nem toom... nem bírtam volna.


Márió - Oscar az akivel közös hangot találok itt a villában. Molly eltávolodik Bencéhez és Johnnyhoz mivel egy csapatban vannak meg is értem, de nem is jöttek oda hozzám köszönni...... úgy érzem kirekesztettek így megtalálom a helyem a többiek között.

 

 Hannah - Ez a kedvenc számom * 0 *
Molly - Nekem is * 0 * 


Molly - Hannah a kedvencem azok közül akiket nem ismerek. Olyan kicsit mint én, és tetszik a stílusa szerintem egy tuti csaj. Skylert és Primet végig vonszolnám a labirintuson és bele verném a fejükbe hogy ők itt nem a bálkirálynők ,de más királynők sem. Itt mindenki részt vett a Sims Villában ki mikor esett ki, azt hogy ők nyertek elismerem ,de attól még ez a fenségesedés....plöööö 


Hannah - Molly egy nagyon érdekes lány. Ő itt nekem egy igazán jó rejtély lesz...meg akarom őt ismerni. Más mint akik a mi évadunkban voltak. Ott volt nálunk Seherezádé ( A SV2 egyik legnagyobb és a sims villa történelem egyik legnagyobb villa ellensége) aki történelmet írt. Senki nem volt akkora ribc mint ő. Mindenki utálta. Mi , a stáb, a nézők, de még is voltak rajongói, mert így vagy úgy talpon volt sosem sírt. Sosem tört meg és ezért tiszteltem. Mollyval van egy picikét ilyen érzésem.


Jodie szokásaihoz híven edzet. Nem bírja a dzsungelt maga mögött hagyni.


Kint Bence és Johnny még mindig csak a tűzhely mellet ültek, és most Jaminah is csatlakozott hozzájuk.

Jaminah - és ti melyik évadból csöppentetek ide?
Johnny - Hát....öhm ... a harmadik...
Jaminah - A harmadik évadot nem árasztották el a zombik? :O Ja várjatok nem az az első volt...
Bence - Hát ez kész *röhögő görcsöt kap*


Jaminah - Hát most mit mondjak? Nem követtem minden évadot. A suli, és munka mellett nem volt időm az esti TV-zésre. Kicsit úgy érzem itt mindenki egy viccnek tekint pedig egyáltalán nem vagyok egy vicc. Én igazi ember vagyok.


A sakktáblánál érdekes páros került egymás mellé. April és Mark. A két volt szerelmes próbáltak helyre hozni múltbéli sértettségeket.

April - Tudod, nem akartam goromba lenni. Én csak úgy gondoltam, hogy jobb lesz így nekünk.
Mark - Én is. Csak be kell valljam minden nap gondolok rád. A show óta mindenhol téged kérdeznek.
April - Tőlem is szintén. A zenei karrieremre próbáltam koncentrálni, de valami meggátolt... Talán ....a lezáratlan ügyek...
Mark - El kell takarítani a csata bárdokat mit szólsz?
April - Háh!!! Sakk matt : P


April - Szinte tökéletesen eltereltem a figyelmét. Persze komolyan gondoltam amit mondtam, de komolyan? Ami volt volt már rég nem érdekelt ő. Ami akadályozott az maga a kiesés érzése.... Az az ami nem engedett tovább lépni a karrieremben sem.


El kezdett sötétedni így itt volt az idő a vacsorára.


Rosalia vállalta a feladatott és Kagome szívesen segített neki.

Kagome - Szerintem tök király, hogy egy évadból jöttünk. Van legalább egy ember mind kettőnknek akit ismerünk.
Rosalia - Igen én is így érzek. Bár itt olyan mintha senki sem ismerne meg minket.
Kagome - Ahjjj...tudják ők hogy kik vagyunk mi csak félnek tőlünk így inkább ránk sem hederítenek.


Rosalia - Kago egy rendes lány. Persze mindent erősít hogy egy évadból jöttünk, de ami igaz igaz kicsit bolondos csaj. Próbálok kijönni a többiekkel, de úgy látszik senki sem nyitót jelenleg Jodien kívül bár nekem furcsa az a lány. Valamiért olyan érzésem van mintha felsőbb rendűnek gondolna magára.


Eljött a vacsora ideje. Mind a 14 sztárcsemete együtt a saját csapatának asztalánál. A sok sok évadból összejött egy ilyen jó kis csapat. Mindenki jókat nosztalgiázott. Minden boldogan és békésen telt. Viszont fogalmuk sincs hogy milyen megméretetések várnak még rájuk.


A zöldeknél mindenki megköszönte Rosalianak az ételt.

Oscar - Valami isteni volt. Köszönöm.
Rosalia - Igazán nincs mit srácok : )


A kékeknél is minden szépen és gyönyörben telt.


Oscar - Ördög és pokol még mindenki ennyire boldog és barátságos, de úgy látom nem tudják hova érkeztek. Várom az első pillanatot amikor valaki kiesik és rá jönnek súlya van a játéknak, mert lehet nem is gondolnak rá hogy ők esnek ki legközelebb. Én tudom milyen, és nem akarom újra érezni. Itt akarok lenni a légvégéig.


Eljött az este. Voltak akik a sötétben festettek, akik a feszültséget vezették le és akik nyugovóra tértek.

***
 

Köszönöm, hogy követted ezt a részt is. Elég hosszú lett, talán az eddigi leghosszabb. Már csak egy rész telik el kisés nélkül és szavaznotok kell ki legyen aki elsőnek essen kitegyétek meg most és kövessetek minket legközelebb is, mert garantálom hogy a következő részben izgalomban nem lesz hiány.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése