2015. június 9., kedd

SV8 3.Rész - Villámcsapás

   


SIMS VILLA 8 : ALL STARS LABIRINTUS
3.RÉSZ -VILLÁMCSAPÁS
ELŐZŐ RÉSZ : ITT


A sötét éjszakában egyszer csak egy villám ébresztett fel mindenkit. Persze nem igazi, csak egy hang. A lakók kirepültek a kis sátrukból.


Eljött az ideje hogy valakit elküldjenek már így az első este a játékból. Csak most különlegesen az egész tábor nem külön a két csapat.


 Szóval a 14 sztárcsemete körbe ülte azt a bizonyos tűzet és sorban elmondták kit küldenének haza. Megízlelték, hogy ebben az évadban nincs finomkodás. 14 eddigi játékos közül csak egy maradhat.



Rosalia vagy April lenne az első kieső? Rosalia az aki eddig sok mindet tett nem csak a csapatáért hanem az egész táborért. Vagy April aki most hogy végre kibékült Markkal már mehetne is haza?

Rosalia - Én azt szeretném ha Mark menne...csak azért mondom őt, mert nem nagyon beszéltünk eddig.


Rosalia - Kicsit tele volt a gatyám, és valljuk be fáradtak és meglepettek voltunk. Hirtelen arra kell ébredni hogy valaki már megy is...ez  ...szörnyű érzés volt.


Primrose a hatodik évad nyertese vagy Jodie megy? Mind ketten a dzsungel veteránjai és máris haza kéne térniük? 

Primrose - Bocsi hogy ezt mondom, de Mark...nem igazán beszélgetünk.



Primrose - Az élet már sok boldog pillanattal ajándékozott meg. Ha most kiesnék nem lennék hálátlan érte, és nem törne le, de megviselne....maradnék amíg csak lehet.

 

Molly - Skyler...


Molly - Ha most kiesik tuti karddal és egész ninja felszerelésben fogok neki menni Primer-éknek. Igen már adtam nevet a két kis csemetének. Primrose és Skyler már nyertek semmi keresni valójuk itt. Én ezt vallom. Ha ezért rosszallani fognak rám hát ennyi.



Márió - Meg kellet lepődjek ezen a dolgon. El sem telik egy nap sem és máris kiesik valaki.... a görcs ami akkor a gyomromban volt...huh...


Végül.... a döntés :

* Szavaztatok és végül úgy döntöttetek Marknak kell mennie elsőnek*


Mark - Nem vagyok szomorú...egyáltalán nem ....nem is érdekelt már ez a játék...csak félek merre vezet a labirintus : C , és meg akartam volna oldani a szerelmi problémákat is Aprillel.


Szóval Mark elhagyta a Sims Villa 8-at.


April - Annyira nem lepet meg a döntés. Igazából nem érdekel annyira. Magamért vagyok itt, de azért sajnálom.... kicsit azért igen...


Mindenki vissza rohant a kis helyére aludni. Túl vannak az első megpróbáltatáson ami mindenkit egy helyre vezet...a nyeréshez.


Feljött a nap és itt volt az ideje felkelni.

 

A kék csapatnál mindenki komásan kikóricált a kis sátrából.


A zöldeknél nagy kupaktanács volt.

Skyler - Tudjuk hogy ez azért történt, mert ő gyenge volt és nem a csapat volt a gyenge.
Oscar - Egyet értek. A feladatban oda tesszük magunkat úgy még soha. Meg kell nyernünk.
Kagome - A legjobb lesz ha ma nem is távolodunk egymástól el nagyon.
Márió - De ha kiszavazásra esik a sor én biztos hogy arra fogok szavazni aki miatt elbuktunk.
Jodie - Ez csak természetes...de azért én a szívemre is hallgatok.
Rosalia - Reméljük nem esik sor rá.
Skyler - Pontosan.



A kunyhóban nagy takarítás folyt.


Jaminah - Azért remélem ma nem mi leszünk majd kevesebben.
Primrose - Én is. A tegnapi kiszavazás nagyon durva volt...talán sosem volt még ilyen a sims villában.
Jaminah - Hát nem is. 


Jaminah csatlakozott Hannah és Johnny társaságához.

Hannah - Hihetetlen volt ahogy csak úgy elment. Hol lehet most?
Jaminah - Lehet felfalta egy robot. Vagy egy zombi!
Hannah - Egy zombi? A labirintusban? :O
Jaminah - Hát persze! Nem halottad este azokat a hangokat...mintha sikítozott volna valaki. 
Johnny - Robotok?
Jaminah - Hát persze. Nem szoktad hallani azt a sok pityogó hangot?
Hannah - Huh libabőrös lettem... Remélem nem esek ki én ki nem megyek oda...


 Kagome ki ment a kertel foglalkozni.

Kagome - Hát hihetetlen, hogy senki sem foglalkozik ezekkel a gyönyörű növényekkel.


Prim kiment a kertbe mikor látta, hogy April egyedül sakkozik megsajnálta és oda ment hozzá játszani.


April - Nagyon kedves gesztus volt ez tőle. Sosem fogom neki elfelejteni.


Skyler - Szerintem jó döntést hoztunk.
Rosalia - Igen szerintem is. Nem gyengíti a csapatott.
Skyler - Amúgy te vagy a mi csapatunkban a legszinpatikusabb.
Rosalia - Tényleg? Hát ha ezt egy nyertes mondja nekem :$
Skyler - AHJ! Hagyd már ez a nyertes jelzőt. Mindenki csak így tekint itt rám.
Rosalia - Bocsi...nem tudtam hogy ez zavar téged.
Skyler - Semmi gond, de hívj mostantól csak simán Skylernek.


Skyler - Már nagyon zavar, hogy én itt mindenkinek csak a kis nyertes vagyok. Én játszani jöttem, és ha esetleg megint megnyerném akkor szerintem az teljesen megilletne engem. Remélem nem fogok csak azért már itt az elején kiesni, mert a többiek úgy gondolják nekem már nem kell esély.


Rosalia - Habár Skyler nagyon jó fej és jó ember nem is hiába nyerte meg az előző évadot még is....ő már nyert. Nekem ez itt van és sajnos nem tudok elkülönbözni ettől.



A lakok egyszer csak észre vették hogy a földből elő jött egy kocka rajta egy manóval és egy levéllel. A levélen ez állt: Az első feladat.

 ***


A játékosok között lement az első csapat feladat. Az üres mezősek nem küldték be határidőn belül. A feladat három részes volt. A válaszokat találjátok ki :3 .A kék csapat nyert, és így a következő szavazásban ők védettek. A zöldekből kell most szavazni hogy kit akartok kint látni. Köszönöm hogy lestétek ezt a részt is. Ne menjetek el szavazat nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése