2015. július 24., péntek

10.Rész - Éjszakai Fények

   


SIMS VILLA 8 : ALL STARS LABIRINTUS
10.RÉSZ - ÉJSZAKAI FÉNYEK
ELŐZŐ RÉSZ : ITT 


 

Lakóink egy része szépen álomra hajtotta a fejét az egyik éjszaka.

 

Ám Oscar feltűnt, és titkolózva kirángatta Hannaht az ágyából.



Oscar - Mielőtt belekezdesz. Ez nem randi, mind ketten foglaltak vagyunk, ez csak egy baráti éjszaka lesz. Tudod mind kiesetek már és isten tudja hol vannak.
Hannah - Nappal nem árt volna rá igaz?
Oscar - Csak az éjszakában láthatóak a csillagok.
Hannah - Jaj.. *$*...


Hannah - Miért nem tudok uralkodni az érzéseimen ? :C Egyszerűen akkor, ott nem tudtam nemet mondani. Ki tudna? Főleg egy olyan srácnak, mint Oscar.


Hannah - Milyen szépek. Biztosan másik bolygón vagyunk?
Oscar - Azt mondták. Ez az első TV show az űrben. Hálásnak kéne lennünk.
Hannah - Hát igen... ha belegondolok Anthony egy másik bolygón van... de a szerelem idáig is kitart igaz?
Oscar - Azt hiszem. Kicsit félek. Mi van ha az én szerelmem...
Hannah - Én is... és nézz meg minket... 


fél óra múlva...
Hannah - És akkor... véletlenül beleköptem a tányérba.
Oscar - Hahahaha :' D
Hannah - Hahahaha :' D
Oscar - Szegény anyukádék
Hannah - Hát igen... de a lagzi ment tovább. Viszont már senki sem akart töklevest enni :'D
Oscar - Hagyd abba fáj a hasam > . <



Oscart és Hannaht egy zaj zavarta meg, és ijedtükben elfutottak.


Primrose végig nézte az egészet.


Primrose - Bevallom éjszakánként be szoktam járni a labirintus északi részét. Épp jöttem már visszafelé, mikor megláttam őket. Nem akartam hallgatózni, de nem akartam lebukni még örültnek néztek volna. Viszont amit tettek..... engem már vert át pasi... nem helyes...fáj... főleg itt a TV-ben ez nem helyes.


Oscar - Lehet, hogy amit tettem az tönkre tett mindent?


Oscar - Nem tudom mi történt velem. Én csak egy közelségre vágytam. Hiányzik nagyon az én menyasszonyom.


Másnap reggel:

Primrose - Tudod, szerintem nem kéne engedned, hogy Oscar elvezessen téged a vesztedbe.
Hannah - Miről beszél?
Primrose - Nem csalhatod meg a barátod.
Hannah - Nem is fogom! Oscar csak egy barát. Egyáltalán a feltételezés is sért engem. Jobb lesz ha nem szólsz többet hozzám. Semmi közöd a magánéletemhez.
Primrose - Én csak segíteni akartam. 


Bence - Innunk kéne a dicsőségünkre! Hamarosan a fináléban találjuk magunkat.
Johnny -Készülj a harcra!
Bence -  Ez most komoly?
Johnny - Na folytasd pls...
Bence - Ahj... és vele a kudarcra.
Johnny - Megmentjük a világot a pusztulástól.
Bence - Zászlónk alatt egyesül majd minden ember.
Johnny - Legyőzzük az igazság és szeretet szellemét
Bence - Birodalmunk határa a kék ég! :3
Johnny - Johnny!
Bence - Bence! 
Johnny - A ..
Bence - NA JÓ! Elég a kockaságból  :D




Jaminah - Huh még tíz perc.
Oscar - Nekem is! Huh...

 

Közben Jodie és Hannah hátul beszélték ki Oscar boxtudását.

Jodie - Hát ennél én is jobbat ütők.
Hannah - Nekem mondod... höh ... HÁHÁ
Jodie - Annyira fab-ek vagyunk 8| 
Hannah - Megengedtem. 
Jodie - LOL :D


Jodie - Hannaht és Jaminaht egyre jobban kezdem megkedvelni. Nem rosszindulatú volt az a kis kibeszélés inkább csak viccesedtünk egymás között.


Jaminah - Nagyon idegesítettek a lányok ott hátul... de mit tehettem volna?


Eljött megint a kiesés ideje.


Tűz - És a kieső nem más, mint...


Oscar - Én! Én fel adom a játékot. Sajnos nagyon elcsesztem mindent, és minél előbb látni akarom az én kedvesemet. 


Oscar - Gusztustalan volt amit lent tettetek. Hallottam mindent, és ha valamelyikőtök is nyer legyen boldog és egészséges csak ennyit kívánok nektek.


Jodie és Hannah leszidása után Jaminához ment elbúcsúzni ekkor Prim oda lépet.

Primrose - Ismerem ám az olyan férfiakat, mint te! Megérdemled a sorsod. Hagyd béként Jaminaht, nem kell, hogy őt is elrontsd.
Jaminah - Mi a ... ?
Oscar - Dehát!
Jaminah - Vigyázz magadra Oscar :3 Szia.
Prim - Ez most komoly?
Jaminah - Mindenki megérdemli a végső tisztességet!


Miután elbúcsúzott Bencétől és Johnnytól Oscar elhagyta a játékot.


Szóval már csak hatan vannak. A következő részben KETTEN ESNEK KI! Így most sokat számít a szavazatotok. Tegyétek le most:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése