2015. július 25., szombat

11.Rész - A kettős csapás

   


SIMS VILLA 8 : ALL STARS LABIRINTUS
11.RÉSZ - A KETTŐS CSAPÁS
ELŐZŐ RÉSZ : ITT 


A bent maradt versenyzők egy nagy ivászattal ünnepelték meg a bent maradásukat.


Jaminah - Úgy örülök, hogy megint itt vagyunk.
Jodie - De ezúttal én nyerek 8| Mármint... öhm jah tök jó.. de ha megint második leszek.
Jaminah - Easy Jodie : )


Jaminah - Legutóbb a Sims Villa 6 dzsungelében Jodei, én és Primrose maradtunk az utolsó négyben, és most is itt vagyunk. Akkor én kiestem a négyből, Jodie második, Prim első lett. Most jó lenne megfordítani. Én első, Jodie tőlem lehet második megint, és Prim essen ki most. Ő már nyert :/


Ez után jött egy kis DANSZ! : D


Bence - Héj! Primci minci. Mutass valami mozgást.


Prim - Hagyjál már. Seggarc.


Bence - Bocsáss meg az illetlenségem miatt. Rossz fiú vagy ;P Te meg egy jó kislány.
Primrose - Pff... húzz már innen.


Fél óra múlva...

Prim - Jó jó okés megértettem. Szóval te csak tesztelted, hogy milyen lány is vagyok.
Bence - Pontosan.


Bence - Persze eszem ágába sem volt tesztelni. Ez a nő egy állat. Bár tetszik benne ez az energia.


A DANSZ végével mindenki kivonult az udvarra ahol egy kis esti nyársalásra készültek, és közben a lányok kártya meccset tartottak addig.


Jodie - Hüm... Prim kimaradsz egy körből.
Prim - Hát nem! Ez a kártya megengedi, hogy az ilyen kártyákat megsemmisítsem . Muhahahahah...khöm...szóval :D
Jodie - Jól van ez csak egy játék.
Hannah - Hüm... Tűz ellem hetes.
Jaminah - Naaaa lássuk csak...hüm.... Kijátszom a sötét varázslót, és mindenkitől elveszek három életet. Adjátok ide őket *mindenki oda adja Jaminahnak a kicsi műanyag szíveket*
Jodie - Kiestem.
Jaminah - Én is.
Hannah - Én is : C
Jahmiah - Bárcsak a Sims Villa is egyszerű lenne : D


Bence - Tudod ha mi maradunk a finisbe fel kell készülj arra, hogy csak második leszel.
Johnny - Hogy mi? Reménykedem ,hogy ez nem történik meg.


Végre eljött az ideje a nyársalásnak. Ki mályvacukrot sütőt, ki halat. De a társaság maga volt a legjobb. Még sosem járta körbe ennyi jókedv a labirintust.


Bence - Ha itt lenne Molly :' D
Hannah - *elvékonyítja a hangját* Itt az lesz amit én mondok!
Bence - Hahahaha :' D
Johnny - : D Márió, Rosalia, April, Kagome, Oscar, Skyler...sokan kiestek már... gyorsan megy az idő.
Prim - De a lényeg, hogy mi itt vagyunk nem?



Tűz - Viszont nem sokáig. Jaminah és Primrose azonnal hagyjátok el a labirintust. Két percetek van.





Jaminah elköszönt.


Jaminah - Nem szomorkodom. Hosszú út volt ez. A hatodik évadtól idáig az életem teljesen átalakult. Más ember lettem a Sims Villa által. Sosem fejeltem el amikor elsőnek léptem be a kapuin a dzsungelnek, vagy a labirintusnak. Nem az lett amit terveztem, de itt voltam és ez a lényeg.




Primrose - Azt mondják, hogy a csúcson kell abbahagyni. Eljött az idő. Én voltam a hatodik széria nyertese. HÚÚÚÚÚÚÚ! :3 Hihi! Itt pedig majdnem hogy a fináléba jutottam. Jó volt itt lenni. Szerettem itt lenni. Ideje viszont menni.



Jaminah és Prim elhagyta a labirintust.



 

Íme a négy finalista. Egyikük nyerni fog. De ez már közel sem lesz annyira egyszerű.


Egyikük sem tudja, hogy mi vár rájuk oda kint. Egyikük sem tudja min kell keresztül menniük, hogy megnyerjék a játékot.


Tűz - Készüljetek fel a három tusára. Csak egy nyerhet! Az igazi SIMS VILLA NYERTES! A LEGJOBB AZ ÖSSZES KÖZÜL! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése