2015. július 17., péntek

7.Rész - Utolsó Belőlünk

   


SIMS VILLA 8 : ALL STARS LABIRINTUS
7.RÉSZ - UTOLSÓ BELŐLÜNK
ELŐZŐ RÉSZ : ITT


A zöld csapat végre megúszott egy kiszavazást, így este egy jót ünnepeltek a tűz körül.


Eközben a kékeknél Jaminah és Molly csevegett az előbbi kiszavazásról.

Jaminah - Miért vagy ennyire kiakadva Primre?
Molly- Mert ő már nyert. Nincs keresnivalója itt.
Jaminah - Követtem a szériátok, és tudom milyen dzsungel törvények uralkodtak nálatok, de erre semmi szükség itt.
Molly - Tévedsz. Pont erre van itt szükség. Ne feledd csak egy nyer, és nem kettő. Egy valaki lehet a legfőbb nyertes, és nem akarom, hogy Prim legyen az. Harcolnunk kell.


Közben Hannah és Bence is egymásra talált a konyhában...

Hannah - Jaj ne léci...engedj ki! Ananászt szeretnék enni :3
Bence - Nem tehetem. Köt a személyes szabályom miszerint két percet minden nap beszélnünk kell egymással.
Hannah - De már mondtam, hogy van barátom. Jaj Bence!!!


Közben a zöldek tovább buliztak, míg Jaminah és Prim együtt edzettek.


Prim - Gratulálok a csapatodnak. Lehet kevesen vagytok, de jobban összetartotok, mint a mi csapatunk.
Oscar - Köszönöm a dicséretet. Ami azt illeti én vagyok a csapat vezér.
Prim - Tényleg? Ez érdekes. Mindig is mikor rád néztem a vezető jutott eszembe *elpirul*


Oscar - Prim kedves, de nem fogom megcsalni a feleségemet senkiért sem. Főleg nem itt.


Jodie egyedül ült a tűzrakásnál, és úgy döntött átveri a gátat a két csapat közt, és Johnnyval összebarátkozik. Csak hogy Molly mindennek a szemtanúja volt.


Molly - Hát igen. Johnny-ról nem gondoltam volna, hogy áruló lehet, és az a luvnya Jodie... El akarja venni a körömből. Ő az én szövetségesem... tanultam a leckéből az évadunkban, és nem szabad az ilyeneket engedni.


Eljött az este, és még tartott a buli, de már sokan aludtak, mint a bunda.


Reggel eljött a kövi feladat. Prim nem tud részt venni izomláz miatt. Molly meg most kimarad. Így négy négy ellen. Amelyik csapatból a legtovább bírják az nyer.


Elsőnek Jodie adta fel.


Majd végül Jaminah nyert.


Eljött újra a zöldek kiszavazó ideje.


Oscar - Ez a csapat még egy körig kell fennmaradjon. Úgy kell gondolkodni, hogy legközelebb nyernünk kell az utolsó fordulón. Muszáj lesz. Sajnos, úgy gondolom, hogy Rosalia nem elég erős, és ezért neked kell menni... sajnálom. 


Márió - Én is ezen a véleményen vagyok. Nincs veled bajom, de tény ami tény, hogy közülünk te vagy a leggyengébb láncszem jelenleg. 


Rosalia - Nem kell kiszavazni... Magamtól megyek. Feláldozom magam a csapat érdekében. Szeretlek titeket <3




Rosalia - Ez volt a legjobb döntés. Nagyon hálás vagyok, hogy újra itt lehettem. Megszerettem ezeket az embereket körülöttem. Nehéz elengedni őket. Remélem az én csapatomból nyer majd valaki. Jó élményekkel megyek el, és remélem sosem felejtenek el engem az emberek. Kijelentkezem a labirintusból.



Oscar - Vigyázz magadra, és várlak az esküvőmön.
Rosalia - Ha nyert akkor itt kell megtartanunk... bár azt sem tudom hol vagyunk. Félek mi vár rám oda át.
Oscar - Legyél erős... csak nem öletnek meg minket.
Rosalia - Hihi : ) Hát remélem nem. Legyél te is erős. Sok sikert. Mindent bele ^. ^


Köszönöm, hogy lested ezt a részt is. Szavaz ki essen ki legközelebb:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése