2015. július 20., hétfő

8.Rész - A királynő hatalma

   


SIMS VILLA 8 : ALL STARS LABIRINTUS
8.RÉSZ - A KIRÁLYNŐ HATALMA
ELŐZŐ RÉSZ : ITT

***
 Mindenek előtt el szeretném mondani, hogy a Sims Villa 9 munkálatai elindultak. Teljesen új, letisztult oldalon. Sok újdonsággal, és talán még mindig megtudlak majd még lepni titeket. Előzetes: 

***



 Bence - A mai napi próbát mindenképp el kell veszítsük. Mollynak el kell mennie.
Johnny - Te megörültél?  Molly a szövetségesünk, megbízik bennünk
Bence - Nos, én nem bízom benne. Halottam, hogy kibeszél téged a többieknek. Ez a nő a vesztedet akarja. Agyára ment a játék.

Tegnap este:


 Molly - Ott ölelgette Jodie-t! Oscar úgy vélem ez a te csapatodra is veszélyes lehet.
Oscar - Mondasz valamit, de mit tudnék tenni? Már alig maradtunk.
Jaminah - De mégis mitől kellene félni?
Molly - Ki tudja mit terveznek! Meg kell előznünk a veszélyeket. 



Márió - Jaminah mégis mit képzelsz? Egy kék és egy zöld tag közötti kapcsolat nem jelent semmi jót. Jodie-ban csalódtam. Ezek után Oscar tudjuk kit küldjünk haza.
Oscar - De mégsem tudunk mindent. 


Prim - Figyelj. Én csak el akartam mondani, hogy Molly elterjeszti rólad, hogy összeszövetkeztél Johnnyval, és összeesküvés elméleteket gyárt. Még velem is képes volt szóba állni csak, hogy téged kiejtsen.

Másnap reggel:


Jodie - Mit is kéne erre reagálnom? Én legalább eljutottam a második helyre már a sims villa történelemben. Okosabbak a társaim, mint, hogy ilyen mesékkel eltorzítsa Molly a saját véleményüket.


Molly - Mindent meg kell tenni az árulók ellen. Ők azok akik tönkre teszik a felépített rendszert. Johnny-val barátság ide oda, de áruló lett... el kell tűnnie, Jodieval együtt.


Bence -  Szeretem Mollyt, de túl messzire ment. Ez már nem is ő. Ez a valaki egy gonosz királynő, egy mérgezett almával a kezében.


Johnny - Nincs semmi köztem, és Jodie között. Csak nagyon jó barátok lettünk a napok alatt. Én is a nyeremény miatt vagyok itt, de mégis a barátok miatt, és magáért a Sims Villa élmény miatt, de sosem gondoltam volna, hogy az egyik legjobb barátom ellenem fordul. 



Primrose - Végre leszállt rólam az a puccos királynő. Itt az idő, hogy elmenjen.

Délután:




Az utolsó próba állt a versenyzők előtt. Egy GAMER párbaj : )  3 VS 3 felállásban mivel a zöldek már csak hárman vannak. Ez a harc dönti el, hogy a zöldek közül maradnak ketten akik a második körbe léphetnek, vagy a kékek közül esik ki valaki?


A verseny el is indult:


és végül A ZÖLDEK NYERTEK!!!


Molly - HIHETETLEN MENNYIRE BÉNÁK VAGYTOK! JOHNNY AZT HISZEM MOST MÁR ELÉG INDOK VAN RÁ, HOGY TE MENJ HAZA!


Hannah - Ez a csaj egy örült! :' D


Eljött az utolsó kék csapat gyűlés. Kiderül kit küldenek haza a lakók. Johnny vagy Molly?


Primrose - Vége a zsarnokságodnak Molly! Te mész haza!


Johnny - Barátok voltunk, de elárultál. Neked kell hazamenni.... 
Molly - höh én az áruló...lol.


Bence - Molly megváltoztál! Gondolkodj el, hogy viselkedtél velünk!


Hannah - Azt hittem, hogy te egy kedves lány vagy, de ahogy megismertelek.... menned kell...változnod..


Jaminah - Akkor azt hiszem itt a vége : D Jól mondom?


Molly - Sajnálom kacok ... én... tudom rossz voltam...nem kicsit nagyon... bocsánat... megérdemlem a kiesést. Sok sikert nektek.


Molly elhagyta a Sims Villa 8 játékot. Ki lesz a következő? Ez csak rajtatok múlik. A következő rész több részben is érdekes lesz. Összeolvasnak a csapatok. Megnyílnak ajtók, és olyan helyek ahol még nem jártunk. A nyolc megmaradtból ki fog győzni? Dönts és szavaz ki essen ki legközelebb:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése